מוקד הזמנות ושירות לקוחות
1700-555-677

תקנון

בס"ד

שלום רב !

חברת " גאדגט מובייל" עושה את מירב המאמצים ע"מ לספק לך את המוצר הטוב ביותר ובמחיר הטוב ביותר, לפני שתבצע/י רכישה באתר היינו רוצים ומקווים שתקרא/י את תקנון החנות, תנאי הרכישה ותנאי האחריות

תנאי רכישה

  • כל רכישה באתר מהווה הסכמה לתנאי התקנון.
  • "גאדגט מובייל" שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון בכל עת וללא הודעה מוקדמת.
  • רכישת מכשיר סלולרי (הן בחנות והן און ליין) מהווה אישור והסכמה לכך שתקנון האתר נקרא ובנוסף הובן טיב המוצר, זמן האחריות, אופן מימוש זכות האחריות, נוהל ביטול עסקה וכו'.
  • פרטיות היא ערך עליון ולכן אתר זה מאובטח בצורה מקסימלית ובנוסף פרטי האשראי אינם נשמרים במערכת האתר או ברישומי החנות, בעת ביצוע ההזמנה תידרש להירשם לאתר ע"י מילוי פרטים אישיים (שם מלא, כתובת,טלפון וכו') חובה למסור פרטים אמיתיים ונכונים, הזמנה שתבוצע ופרטים יראו ו/או יהיו לא אמיתיים ההזמנה תבוטל ללא הודעה נוספת (במקרה הצורך ההזמנה תועבר לטיפול משטרתי)
  • אישור בתיבת המייל ישלח במס' שלבים: א– אישור על קבלת ההזמנה באתר ב– אישור על חיוב כרטיס האשראי ג– אישור על משלוח בדואר + קבלת מס' מעקב לדואר ישראל.
  • פרטי האשראי לא יועברו לעולם לגופים חיצוניים.
  • מקרים בהם "גאדגט מובייל" רשאית לבטל עסקה על דעת עצמה: טעות חריגה בפרסום (ט.ל.ח), מקרה של שיבוש ימי עסקים, מקרה של חוסר במלאי ומקרה שבו נציג מטעמנו לא יוכל ליצור קשר עם הלקוח כתוצאה מכוח עליון.
  • צוות האתר עושה ככל שביכולתו על מנת לעדכן את האתר (מוצרים, מחירים, מבצעים, חדשות וכו') לעתים כמו כל בן אנוש גם אנחנו טועים! חשוב לציין כי מפרט המכשירים נלקח מאתרי היצרניות ומסתמך עליהן אולם חשוב לציין שכל טעות בפירסום לא מחייבת את "גאדגט מובייל" או היצרניות (ט.ל.ח)
  • תמונות וסרטי הוידאו באתר הם לצורך המחשה בלבד.
  • החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מחירים בכל עת וללא הודעה מוקדמת, האתר עובד במקביל מול מס' אתרי השוואות מחירים אולם המחיר הקובע הוא המחיר המופיע באתר החנות בלבד.
  • "גאדגט מובייל"מתחייבת לספק את המוצר תוך 7 ימי עסקים מרגע אישור חברת האשראי, אישור סופי ניתן עד 48 שעות לכל המאוחר לאחר ביצוע העסקה עצמה וזאת מכיוון שאנו מוודאים מול חברות האשראי כי הכרטיס אינו דווח גנוב / הונאה וכו'.
  • עסקה שלא תאושר ע"י חברת האשראי תבוטל ומייל מפורט ישלח ללקוח, אין החנות או מי מטעמה מחוייבים להודיע טלפונית ללקוח אלא רק על ידי אי מייל
  • המחירים באתר כוללים מע"מ כחוק.
  • ימי עסקים נחשבים ימים ראשון,שני,רביעי וחמישי בלבד! ערב חג וחוה"מ אינם נחשבים ימי עסקים. יום ביצוע החיוב בפועל אינו נחשב יום עסקים!
  • כל המוצרים באתר חדשים אלא אם צויין אחרת.
  • במקרה של תקלה במכשיר וצורך לממש אחריות המעבדה בלבד היא זו שתחליט אם לתקן מכשיר או להחליף לוח / מכשיר חדש! לא הלקוח ולא החנות יהוו צד מכריע בסוגיה זו.
  • המכירה במחיר המופיע באתר זאפ השוואת מחירים מיועדת ללקוחות פרטיים בלבד ומוגבלת למכשיר סלולרי אחד פר בית אב! מכשיר נוסף יחוייב בתוספת 99 ₪, המכירה לסיטונאים, מוסדות וכו' מתבצעת לא דרך האתר אלא מול מחלקת מכירות ספקים.
  • משלוח בדואר רשום (משלוח חינם-עד 2 ק"ג) מבוטח ע"י דואר ישראל ואחריות אודות המשלוח מכל סוג הינה באחריות הלקוח בלבד! משמעות סעיף זה הוא שמוצר שלא הגיע בזמן האספקה, מוצר שאבד בדרך, מוצר שהגיע שבור או מעטפה שהגיעה פתוחה אין החנות או מי מטעמה אחראים על כך. הביטוח ממומש ישירות מול נציב תלונות הציבור של דואר ישראל (ניתן לרכוש שירות ביטוח לחבילה או לחלופין לבצע משלוח עם שליחה במסירה אישית בתוספת תשלום)
  • אין בשום מצב אחריות על מגן מסך או לחלופין אין אחריות שרכישת מגן מסך תבטיח את אי שבירת המסך! כנ"ל לגבי מגן אחורי וכו'.

תנאי ביטול עסקה (על פי תקנון משרד התעשייה והמסחר)

לקוח אשר מכשיר סלולרי ו/או מוצר חשמלי אחר ומעוניין להחזירו יכול לעשות זאת בקריטריונים הבאים:

  • המכשיר חדש ולא נעשה בו שימוש ובנוסף הוא ארוז באריזתו המקורית
  • לא עברו 14 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר
  • הודעה על ביטול העסקה תמסר לחנות ו/או מי מטעמה באי מייל ו/או פקס (פרטי התקשרות מופיעים בעמוד צור קשר)
  • ביטול עסקה שלא עכב פגם במוצר יחוייב ב100 ₪ דמי ביטול או 5 אחוז מערך המוצר (הנמוך מבינהם).
  • רשאית "גאדגט מובייל" לקזז דמי משלוח עבור המוצר.
  • רכישה שבוצעה בכרטיס אשראי רשאית "גאדגט מובייל" לקזז דמי סליקה של חברת האשראי בגובה של 2.6 אחוז או 59 ₪ הגבוה מבינהם.
  • "גאדגט מובייל" לא תזכה לקוח עבור הוצאות שילוח וכד' שנוספו למבקש לבטל עסקה.
  • לקוח ששילם במזומן ומבקש לבטל עסקה ישא בכל ההוצאות הנזכרות מעל והתשלום יתבצע בשיק או בהעברה בנקאית ע"פ שיקולי המנהלים.
  • לקוח ששילם באמצעות כרטיס אשראי יזוכה באמצעות אותו הכרטיס בלבד.

מעבדת תיקונים (תקף בסניף רחובות בלבד)

  • האחריות על תיקונים של מכשירי סלולר היא חודשיים (למעט נזקי מים, על תיקון נזקי מים וקורוזיה אין אחריות)
  • זמן התיקון הוא עד 48 שעות, תלוי בסוג התיקון.
  • ישנה אפשרות לקבלת שירות תיקונים מהיום להיום – "תיקון אקספרס" בתוספת תשלום.

Gadget Mobile

חנות הסלולר המובילה בישראל

תעודת אחריות למכשיר סלולרי חדש

לקוח יקר תודה שרכשת את אחד ממגון מוצרי "גאדג'ט מובייל בע"מ , אנו בטוחים שתהנה מאיכות המוצר והשימוש בו.

שירות האחריות עבור המוצר אותו רכשת ניתן ע"י חברת גט סל בע"מ ח.פ 515206563 מרח' נחלת יצחק 38 תל אביב וניתן ליצור עימנו קשר באמצעות:

טל': 03-3725111 פקס: 03-6060124 מייל: [email protected]

תנאי האחריות:

  • משמעות האחריות היא שנתקן כל תקלה במוצר (למעט תקלות שלא מכוסות באחריות, כפי שיפורט בהמשך) ללא תשלום, וזאת כדי להחזיר את המוצר שברשותך למצבו שלפני התקלה, גם אם בכדי לתקן את התקלה נצטרך להחליף במוצר חלקים מסוימים.
  • תקלות אשר יתוקנו על ידינו ללא תשלום, יתוקנו על פי שיקול דעתנו ולא נתייעץ עמך לפני כן, בכל מקרה לאחר התיקון תקבל לרשותך מסמך כתוב עם פרטי התיקון, ואם הוחלפו חלקים, נציין זאת.
  • לחלופין, נוכל (לפי בחירתנו ומבלי להיוועץ בך) להחליף את המוצר שברשותך במוצר אחר, חדש וזהה או מוצר חדש מדגם אחר שווה ערך ובאיכות דומה למוצר אשר יש בו תקלה או להחזיר לך את הסכום ששילמת בעבור המוצר אשר רכשת.
  • האחריות לפי תעודת אחריות זו הינה למשך תקופה של 12 חודשים. תיקון תקלה או החלפת המוצר לפי תעודת האחריות לא מאריך את תקופת האחריות (סייגים לגבי רכיבים שאינם בעלי אחריות לשנה יופיעו בהמשך)
  • האחריות לא חלה על מוצר מקולקל שיימסר לנו לאחר תום תקופת האחריות, גם אם התקלקל קודם לכן.
  • בכל מקרה בו המוצר שברשותך עלה במועד רכישתו מעל 300 ₪ הנך זכאי לרכוש חלקי חילוף עד תום שנה לאחר תום תקופת האחריות שנקבעה למוצר, לצורך תיקון המוצר שברשותך (במחיר, במועד ובמקום שיקבע) בכל מקרה אחר, תוכל לרכוש חלקי חילוף למשך שנה אחת בלבד.
  • המוצר המקולקל אם הוחלף או החלקים המוחלפים, יהיו לאחר ההחלפה לרכוש החברה.
  • הוצאות הובלה או משלוח של המוצר אל או מתחנת השירות, יחולו על הלקוח.
  • תנאי למתן האחריות הוא שניתן יהיה לזהות את המוצר ואת מועד רכישתו לצורך מתן השירות בהתאם לתעודה זו. לפיכך, לא ניתן יהיה להעניק לך שירות למוצר שמספרו המזהה (המוטבע על המוצר, או בכל דרך אחרת) ו/או מדבקת האחריות שלו נמחקו, שונו, הוסרו או נפגמו.
  • משך התיקון הינו עד 10 ימי עסקים במסירה למעבדה הראשית הממוקמת באום אל פאחם ועד 14 ימי עסקים במסירה לאחת ל-4 נקודות השירות הממוקמות ברחבי הארץ. ימי שישי,שבת ערבי חג וכו' לא יחשבו כימי עסקים.
  • בכל מקרה בו יידרש תיקון שאינו מכוסה בכתב אחריות זה ו/או על פי דין, החברה תהא רשאית לפנות ללקוח ולספק לו הצעת מחיר בכדי לקבל הסכמתו לביצוע התיקון. במידה והלקוח יסרב לביצוע התיקון, החברה תחזיר ללקוח באמצעות נקודות השירות המורשות את מכשירו ללא תיקון.

האחריות כאמור בכתב אחריות זה לא תחול במקים הבאים:

  1. מקרים בהם נוצרו ליקויים במוצר כתוצאה משימוש לא נכון ו/או לא סביר ו/או טיפול שלא בהתאם להוראות היצרן, שימוש בניגוד להוראות השימוש המצורפות למוצר.
  2. רשלנות, הזנחה, אחזקה לקויה, שבר, חדירת נוזלים, לחות יתר, אחסון לא נכון, ביצוע תיקונים ו או התקנות ו/ או תוספות ו/או שינויים ו/או טיפולים טכניים כלשהם על ידי גוף ו/או אדם ו/או תחנת שירות אשר לא הוסמכו לכך על ידי היצרן ו/או היבואן ו/או החברה.
  3. תאונות (כולל אך לא מוגבל לנפילה), שבר, פגיעת ברק, נוזלים, אש, נתיכים שרופים.
  4. שימוש באביזרים (כגון מטען ו/או סוללה) לא מאושרים על ידי היצרן ו/או היבואן ו/או החברה לשימוש ו/או חיבור מכני או חשמלי של המוצר לאביזרים נלווים ו/או לציוד שלא אושר לשימוש עם המוצר על ידי היצרן ו/או היבואן ו/או החברה.
  5. במידה והלקוח ניסה לפרוץ את המוצר (root)
  6. מכשיר שנפתח ו/או תוקן ו/או הוסרה או שונתה מדבקת IMEI (זהות המכשיר) כך שאינה תואמת למספרו הסריאלי של המכשיר בלוח האם, ומדבקות חותם האחריות "VOID/"מדבקת הגנה – לא יחולו עליו תנאי האחריות לפי כתב זה.
  7. כל סיבה אחרת שאינה קשורה לחברה ו/או ליצרן ו/או ליבואן.
  8. הליקויים נוצרו במוצר עקב נזק מכוון שגרם הצרכן.
  9. חוסר זמינות ו/או טווח פעולה ו/או כיסוי של השירות הסלולארי ו/או של תקלות במערכות הרט”ןהמופעל על ידי ומטעם מי שהורשה לכך מטעם שר התקשורת ו/או עקב עומס במערכות האלחוטיות שלהם ו/או עקב כל הפרעה אלחוטית שאינה נובעת מליקויים במוצר.
  10. גם כאשר וככל והאחריות חלה, חובתה היחידה של החברה על פי תעודת אחריות זו, כולל אחריות משפטית נזיקית וחוזית, הינה לתקן את המוצר שברשותך בשל תקלות שנגרמו לו או להחליפו או להשיב לך את עלות המוצר, אלא אם החוק קובע כי מדובר באחריות שלא ניתן לסייג.
  11. למעט במקרים של נזק מכוון של החברה או רשלנות חמורה, החברה אינה אחראית לכל נזק או הפסד, ישיר ו/או עקיף, שייגרם לך או לאדם אחר בכל הקשור לכתב אחריות זה או למוצר ואביזריו.
  12. טרם הפקדת המוצר, על הלקוח לבצע גיבוי נתונים. החברה לא תהיה אחראית לכל מידע הנמצא על גבי המכשיר ותבצע איפוס של הנתונים באופן יזום, או בלתי יזום. בכל מקרה, החברה לא תהיה אחראית גם לנזק שנגרם ללקוח או לאדם אחר בגלל איבוד מידע עקב מחיקת הזיכרון והמידע השמור במוצר.

סייגים והערות חשובות:

  • תעודת אחריות זו תקפה בצירוף ח-ן קנייה בלבד!.
  • תקופת האחריות לסוללה הינה ל-30 ימים, אין אחריות על סוללה נפוחה.
  • תקופת האחריות לאביזרים נלווים הינה ל-30 ימים בלבד מיום הקנייה. (כבל נתונים, מטען, אוזניות וכו').
  • אין אחריות על מסך / תצוגה.
  • אין אחריות על שקע אופציות / טעינה.
  • אין החנות / היבואן / המעבדה אחראית על אביזרים נלווים שימסרו יחד עם המכשיר לתיקון במעבדה.
  • מכשיר שבמסגרת אחריות הוכנס לטיפול במעבדה יחוייב בבדיקה כוללת ותיקון פגמים אחרים גם אם הדבר דורש תשלום מצד הלקוח, משמע לקוח שמכשירו דורש צריבה מחדש של התוכנה והוא הגיע עם מסך שבור המכשיר יטופל בתנאי שהלקוח מוכן שיוחלף גם המסך וזאת בתשלום.
  • כל תיקון באחריות ושלא באחריות כפוף לנהלי המעבדה (מלבד תנאי תעודה זו).

התחברות

סניפים

סניף אילת ״אייסמול״
קאמפן 8 (קניון אייסמול)
בקומה השניה דוכן צמוד CASTRO
WhatsApp וטלפון ישיר אילת 054-2442277

שעות פעילות סניף אייסמול אילת:
א' – ה' : 10:00 – 23:00

ו' וערב חג: 10:00 – 16:00
שבת: 18:30 – 23:00

סניף אילת ״,תרשיש״
תרשיש 13 (צמוד ל"מוצצים")
WhatsApp וטלפון ישיר אילת 050-4087778

שעות פעילות סניף תרשיש אילת:
א' – ה' : 9:30 – 20:00

ו' וערב חג: 9:30 – 15:00

טלפון: 1700555677